رونالدو: لیگ اسپانیا، سخت ترین لیگ دنیاست؛تایلند زیباترین کشوری است که دیده ام
 

تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  رونالدو: لیگ اسپانیا، سخت ترین لیگ دنیاست؛تایلند زیباترین کشوری است که دیده ام   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 62397
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


رونالدو: لیگ اسپانیا، سخت ترین لیگ دنیاست؛تایلند زیباترین کشوری است که دیده ام

 

کریستیانو رونالدو، ستاره باشگاه رئال مادرید در صحبتهایی به این نکته اشاره کرد که رقابتهای لالیگا، سخت ترین لیگ دنیاست و درمورد قهرمانی فصل قبل تیمش در این رقابتها صحبت کرد

این ستاره پرتغالی که نقشی اساسی در قهرمانی تیمش در رقابتهای فصل گذشته لالیگا داشت، در مجموع توانست 46 گل در این رقابتها به ثمر برساند و یادآوری کرد که پایان دادن به روند سه قهرمانی متوالی بارسلونا و کسب جام قهرمانی لالیگا، بزرگترین افتخار رئال در طول دوران حضور او در این تیم بوده است.

رونالدو در گفتگو با تلویزیون تایلند گفت:« فکر می کنم که بهترین لحظه من در رئال مادرید، قهرمانی در لالیگا بود. چون ازنظر من لالیگا، سخت ترین لیگ دنیاست. لالیگا تیمهای بزرگی مثل بارسلونا دارد و به پایان بردن فصل با فاصله 9 امتیازی با بارسا...حرفهای زیادی برای گفتن دارند.»

سوال بعدی از رونالدو این بود که این فصل چند گل برای رئال خواهد زد:« در لالیگا چهل وشش گل می زنم و در تمامی رقابتها....نمی دانم.»

ستاره پرتغالی این روزها برای سپری کردن تعطیلات تابستانی اش، با نامزدش به تایلند سفر کرده و در پاسخ به سوالی در مورد باخت تیم ملی پرتغال مقابل اسپانیا درمرحله نیمه نهایی یورو2012 گفت:« درمورد اینکه من قرار بود آخرین پنالتی را مقابل اسپانیا بزنم؟ این تصمیماتی است که اتخاذ می شود. یادم می آید که در بازی با بایرن در لیگ قهرمانان اروپا، کار به ضربات پنالتی کشیده شد. در جریان بازی من یک پنالتی زدم و آن به گل تبدیل شد ولی در ضربات پنالتی پایان بازی ناکام ماندم. در یورو تصمیم گرفتم تا پنالتی پنجم را بزنم ولی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. بعضی ها می پرسند که چرا پنالتی اول را نزدم یا پنالتی دوم و یا سوم را...اینها تصمیمهایی است که گرفته شد.آن روزها حس خیلی بدی داشتم ولی شما می دانید که ضربات پنالتی نوعی لاتاری هستند. گاهی وقتها، تیم برتر پیروز نمی شود»

بخش پایانی صحبتهای رونالدو به سفرش به تایلند اختصاص داشت:« تعطیلاتم فوق العاده بودند. من 12 روز در تایلند بودم و واقعا به من خوش گذشت. آب و هوای خوب، غذای آلی، مردمی مهربان..واقعا افتخار می کنم که اینجا بودم. بدون شک تایلند زیباترین کشوری است که به آن سفر کرده ام.من به جزایر متعددی رفتم و طبیعت این کشور واقعا زیباست.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');